Misi Memikat Cik Hitler

Misi Memikat Cik Hitler Sudi tak kahwin dengan saya NaurahNaurah buat kerja gila dengan melamar lelaki tidak dikenalinya hanya kerana mahu membalas balik permainan Umar terhadapnya Cinta disangkakan ikhlas rupanya hanyalah

  • Title: Misi Memikat Cik Hitler
  • Author: Nojie
  • ISBN: 9789670992433
  • Page: 275
  • Format: Paperback
  • Sudi tak kahwin dengan saya NaurahNaurah buat kerja gila dengan melamar lelaki tidak dikenalinya hanya kerana mahu membalas balik permainan Umar terhadapnya Cinta disangkakan ikhlas, rupanya hanyalah pertaruhan Umar dan rakan rakannya Sudahnya, diheret pula lelaki yang langsung tiada kaitan dalam hidupnya Lelaki yang langsung tidak diketahui asal usulnya Dan palin Sudi tak kahwin dengan saya NaurahNaurah buat kerja gila dengan melamar lelaki tidak dikenalinya hanya kerana mahu membalas balik permainan Umar terhadapnya Cinta disangkakan ikhlas, rupanya hanyalah pertaruhan Umar dan rakan rakannya Sudahnya, diheret pula lelaki yang langsung tiada kaitan dalam hidupnya Lelaki yang langsung tidak diketahui asal usulnya Dan paling penting, lelaki tidak diketahui namanya Nama bakal suami pun awak tak tahu, kan Kalau awak tak ambil dadah, tak mabuk ketum, macam mana awak boleh buat kerja gila macam semalam ZhariffZhariff betul betul marah dengan kerja gila dibuat oleh Naurah a.k.a Cik Hitler Dia ingat kahwin ni senang Boleh petik orang macam tu saja Ingat lepas kahwin tu habis kat situ saja ke Dan ia tak habis selepas ijab dan kabul tapi ia baru bermula Kata orang, bercinta bertahun pun belum tentu kenal hati budi pasangan, kan Ini kan pula pasangan yang berkahwin tanpa sempat mengenali hati budi masing masing Huru hara jadinya Saya tak pernah lupa siapa saya pada awak Saya suami awak Dan awak isteri saya Zhariff Tapi awak lupa, kita berkahwin sebab kepentingan sendiri NaurahPada Zhariff, bila ijab dan kabul dilafazkan, Naurah sudah menjadi isterinya Jadi, suka atau tidak Naurah itu sudah jadi tanggungjawabnya Dia nekad, hati keras Naurah harus dilembutkan Maka, bermulalah misi memikat Cik Hitler Boleh tak awak cakap kat guard bawah tu Zhariff Cakap apa Naurah Cakap saya ni suami awak Susah tau nak masuk sini Sebab guard tu tak izinkan saya masuk Zhariff Memanglah Dah dia tak kenal awak Naurah Jadi, awak cakaplah kat dia saya ni suami awak Zhariff Nak buat apa Naurah Senang nak lepaskan rindu pada awak ZhariffBermacam cara sudah Zhariff lakukan untuk memikat hati si isteri a.k.a Cik Hitler termasuklah menghantar makanan untuk makan malam ke rumah isterinya, namun Cik Hitler tetap berhati batu Mampukah Zhariff meneruskan misinya untuk memikat hati Cik Hitler sedangkan pada Naurah semua lelaki sama saja

    One thought on “Misi Memikat Cik Hitler”

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *